Brezplačna dostava nad 60€

Nakup do 60€ - dostava: 4€

Nakupovalna košarica

Nahajate se tukaj

Splošni pogoji poslovanja

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in so končne cene izdelkov saj se DDV ne obračunava po 1. točki 94. člena ZDDV-1. Cene so zagotovljene za trenutek naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Cene ''redna cena' so prvotne prodajne cene izdelkov v spletni trgovini, brez odštetega popusta.

Naročila - koraki nakupa

1.) Blago lahko naročate preko spleta 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«.

V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »Nov račun«. V kolikor ste že registrirani, kliknite na gumb »Prijavi se« in vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo.

Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila.

Nakup potrdite s klikom na »Pay Now« na strani za varen način plačevanja Pay Pal, kamor vas sistem preusmeri. Potrditev oddaje naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov.

V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte.

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da piše uporabniku na njegovo elektronsko pošto. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim računom.

Plačilo in dostava

Naročeno blago kupec plača preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...).

Zagotavljamo vam dobavo v 5 delovnih dneh vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije d.o.o. Vsa naročila bodo odpremljena v 5 delovnih dneh od naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Dostava blaga je omejena na ozemlje Republike Slovenije.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.
Dostava je za vsa naročila nad 60 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 60 EUR pa znašajo 4 EUR  in so enotni za celo Slovenijo.

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne, če v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 30 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 30 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe nakupa izdelkov je na voljo TUKAJ.

Izdelke, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira z obvestilom preko elektronske pošte ali na telefon prodajalca in nato vračilom blaga po pošti. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi osebno.

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Promocijske kode

Uporaba promocijske kode:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode 
  • V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo
  • S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate
  • Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo 

*Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo. Promocijska koda ne velja na že znižane izdelke.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka.

V primeru težav lahko kupec ponudnika GORILA.SI, MIHA KRAJNC s.p., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 040 161 231 ali po elektronski pošti na info@gorillawear.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež ponudnika, GORILA.SI, MIHA KRAJNC s.p., Spodnja Polskava 120, 2331 Pragersko.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi GORILA.SI, MIHA KRAJNC s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. PR, šport in trgovina, d.o.o., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

GLAVNE ZNAČILNOSTI GORILLA WEAR

1
Ustanovljeno v 80ih v ZDA, zdaj na voljo že v več kot 48 državah
2
Svetovna bodybuilding in fitnes znamka življenjskega sloga "za motivirane"
3
Vsi stili oblačil so zasnovani za motivirane in zahtevne športnike
4
Je edinstveno in pristaja! Ne razpade in da vedeti, da ste eden izmed motiviranih

O PODJETJU

GORILA.SI, MIHA KRAJNC s.p.
Spodnja Polskava 120
2331 Pragersko

040 161 231

info@gorillawear.si